مشاوره تلفنی نظام وظیفه سربازی مشاوره تلفنی نظام وظیفه سربازی .

مشاوره تلفنی نظام وظیفه سربازی

شرایط معافیت سه برادری

5 / 5 ( 1 vote )

معافیت سه برای جزء خوش شانسی های فرزندان ته طغاری خانواده است .

این نوع معافیت براان بزرگ تری که به سرزی رفته اند جوراین برا کوچک را می کشند و نوبت به او که می رسد خبری از سرزی نیست و معافیت سه برای پشت خانه نشسته است .

سوال متداول این روز ها این است که علاوه بر معافیت های پزشکی کفالت یا فرزند ایثارگری ، از چه راه دیگری می توانیم به معافیت دست پیدا کنیم ؟ یکی از این راه ها معافیت سه برای است که ادامه به توضیح بیشتر راجع به آن می پردازیم .

معافیت سه برای شامل افرادی می شود که سه برا بزرگ ترشان پیش از او دو سال خدمت سرزی را گذارنده اند و دارای کارت پایان خدمت هستند ، این صورت برا چهارم از رفتن به خدمت سرزی معاف می شود . فرض کنید فرزندان اول ، دوم و سوم از یک خانواده به ترتیب خدمت سرزی را گذرانده شند و خانواده به دنل عازم کردن برا چهارم به سرزی شد که به طور اتفاقی متوجه شوند طبق قوانین جدید برا چهارم از خدمت سرزی معاف می شود . ست است وضع این قانون دلیلی محکم تر از خشنودی این خانواده ها داشته اما قطعا میزان رضایت خانواده ها ازاین قانون وصف نشدنی است .

معافیت سه برای چیست؟

معافیت سه برای واقع زمانی به تصویب رسید که آن سال ها مشمولان خدمت سرزی خیلی زیاد بودند و بیش از نیاز کشور تلقی می شدند نتیجه برای کنترل این هرج و مرج تصمیم به تصویب قانون معافیت سه برای گرفتند . حقیقت این قانون یک راه میان بر برای کنترل جمعیت زیاد سرزان بود و این ایده به خانواده هایی که حداقل سه فرزندشان را به سرزی فرسده بودند و دو سال دوری از آنها را تحمل کرده بودند یک فرصت مناسب بخشید . البته ید توجه کنید که این قانون زمانی حال اجرا است که همچنان مشمولان خیل عظیمی شند غیر این صورت و صورت نیاز دوره به سرزان بیشتر این قانون از بین خواهد رفت نیاز کشور به سرزان ارگان های مختلف از بین برود.

شرایط اخذ معافیت سه برای دارای جزئیات زیادی است که برای اطلاع کامل از آن و آگاهی از زه ترین اخر و تغییرات قوانین ید همیشه افراد متخصص و کاردانی ارتط شید . این مسیر می توانید متخصصان مرکز مشاوره و روانشناسی آویژه تماس حاصل فرمائید از جزئیات به طور کامل آگاه شید و راه ست را انتخاب نمایید .

شرایط معافیت سه برای

شرایط معافیت سه برای هر سال دستخوش تغییراتی می شود اما کلیت آن بدون تغییر بوده است البته گفته می شود این قانون از سال ۹۱ برداشته شده است و کسی دیگر داشتن شرایط معافیت سه برای نمی تواند معاف شود . اما نکته این جا است که بسیاری از افراد داشتن شرایط معافیت ایثارگری نیز منتظر نتیجه قطعی معافیت سه برای هستند صورت امکان ابتدا از آن استفاده کنند .

یکی از نکات مهم برای شرایط اخذ معافیت سرزی این است که سه برا بزرگ تر حتما دارای کارت پایان خدمت شند . غیر این صورت شامل یکسری شرایط خاص می شوند که به شرح زیر می شد :

صورتی که دیگر فرزند نیروهای مسلح مشغول به کار شد و به عنوان کارکن آن جا شناخته شود و حداقل دو سال از مدت اشتغالش گذشته شد می توانند از آن به عنوان کارت پایان خدمت استفاده کنند و برای معافیت سه برای اقدام کنند و نیازی به کارت پایان خدمت نیست . نکته بعدی زمانی است که یکی از برا ها عضو پیمانی نیرو های مسلح شد و حداقل نیمی از قرارداد پیمانی اش را گذرانده شد . این صورت تکمیل مدارک و ثابت کردن این شرایط میتوان برای معافیت اقدام نمود .

از دیگر شرایط معافیت سه برای این است که اگر یکی از برا ها جزء زنشستگان ارگان های نظامی و یا نیرو های مسلح شد نتیجه برا چهارم می تواند برای یافت معافیت سه برای اقدام نماید . همچنین از دیگر قوانین اخذ معافیت سه برای حالی است که یکی از براان سرزی خود را تحت عنوان هیئت علمی دانشگاه به پایان رسانده شد این صورت هیچگونه مانعی برای اقدام به اخذ معافیت سه برای برای برا چهارم وجود ندارد .

قانون معافیت سه برای

قانون معافیت سه برای همچون قرعه شانسی است که طی این سال ها به برخی افراد داده شده است اما اینکه این قانون چه سالی همچنان پا برجاست را هیچکس نمی داند و فقط ید امیدوار بود که این قانون فعلا برداشته نشود . لازم است بدانید ظاهرا قانون معافیت سه برای بعد از گذشت چند سال از بین رفته است زیرا تعداد لای مشمولان دیگر به شکل قبل نیست و به حالت عادی زگشته است نتیجه سال های اخیر صحبتی رابطه معافیت سه برای نشده است و ظاهرا طی این سال ها کسی موفق به اخذ معافیت از طریق قانون سه برای نشده است .

فراموش نکنید که قانون معافیت سه برای بند های زیادی دارد که آگاهی از همه ی آن ها تمام جزئیات قطعا برای افراد معمولی دشوار است نتیجه مشورت گرفتن از مراکز مشاوره می توان از راه های ست استفاده کرد و به راحتی به نتیجه مورد نظر دست یافت . مرکز مشاوره آویژه برای خدمات رسانی به شما عزیزان طی این مسیر همواره آماده است .

شرایط قانون معافیت سه برای

شرایط قانون معافیت سه برای که گوشه چشمی به خانواده های پر جمعیت داشته است یکی از راحت ترین راه های معافیت سرزی است که برای یافت آن نیاز به تلاش خاصی نیست . البته بهتر است یادآوری کنیم سال هایی که این قانون حال اجرا بود نیز افرادی که معاف شدند برای یافت کارت پایان خدمت خود به زحمت زیادی افدند زیرا به دلیل تعداد لای مشمولان ، صدور کارت های پایان خدمت مادام به تعویق انداخته می شد و سازمان نظام وظیفه برای صدور این حجم از کارت های پایان خدمت به مشکل برخورده بود اما نهایت پس از صدور کارت ها ، فروردین ماه سال ۹۱ شرایط قانون معافیت سه برای لغو شد .

اینکه میزان ماندگاری لغو این قانون ممکن است چه زمانی ادامه پیدا کند را کسی نمی داند لذا ید همیشه به آینده امید شیم و نسبت به اخر جدید دانسته هایمان را بروز کنیم صورت وضع قانون جدید فورا اقدام کنیم .

اخذ معافیت سه برای

اخذ معافیت سه برای که حال حاضر لغو شده محسوب می شود راه حل مناسبی برای افرادی بود که هیچ یک از دیگر شرایط های معافیت سرزی را نداشتند و این استثنا به معافیت دست پیدا می کردند ، این حالی است که این روز ها افراد زیادی انتظار اجرای دوره این نوع از معافیت به سر می برند و همچنان امیدوار هستند . اخذ معافیت سه برای موجب شد بسیاری از افراد طی آن سال ها به معافیت دست پیدا کنند لذا تعداد معافیت آن سال ها لا رفت و حدود ۲۰۰هزار نفر شامل این نوع از معافیت شدند . بهتر است یادآور شویم که ایران همواره جز کشور هایی است که تعداد بسیار لایی از جمعیتش را جوانان تشکیل می دهند نتیجه ممکن است این آمار لا سال های آینده دوره موجب وضع قوانینی از این دست شود .

به هر حال این روز ها دغدغه بسیاری از پسران جوان دو سال خدمت سرزی است و فکر می کنند زمان زیادی از مسیر پیشرفتشان را به واسطه این دو سال از دست می دهند نتیجه تمام تلاششان را به پیدا کردن راهی برای معافیت خدمت سرزی می کنند . این راه برای بعضی هموار می شد و به نتیجه می رسد و گاهی به بن بستی می رسد که انتهایش تنها خدمت سرزی است .

خدمات تلفنی و آنلاین مرکز مشاوره نظام وظیفه آویژه

هدف مرکز مشاوره نظام وظیفه آویژه از ارائه اطلاعات لازم زمینه مشکلات خدمت سرزی و افزایش آگاهی شماست توسعه دانش خود، جهت ارتقا و بهبود کیفیت زندگی خود، گامی مهم بردارید. لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر سایر مقالات متخصصان مرکز مشاوره آویژه را مطالعه نمایید .

این راس مرکز مشاوره نظام وظیفه آویژه خدمات متنوعی را زمینه تمدید معافیت تحصیلی دانش آموزان به شما هم میهنان عزیز ارائه میدهد.

شرایط معافیت سه برای

مشاوره نظام وظیفه آویژه

منبع:لینک منبع


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۰ بهمن ۱۳۹۸ساعت: ۰۵:۱۲:۲۷ توسط:مشاور موضوع: نظرات (0)