مشاوره تلفنی نظام وظیفه سربازی مشاوره تلفنی نظام وظیفه سربازی .

مشاوره تلفنی نظام وظیفه سربازی

قوانین پذیرش مشمولین متقاضی ادامه تحصیل در دانشگاه ها چگونه است؟

5 / 5 ( 1 vote )

مقررات پذیرش مشمولین متقاضی ادامه تحصیل دانشگاه ها

پذیرش مشمولین متقاضی ادامه تحصیل دانشگاه ها از دیگر تسهیلات نظام وظیفه میشد. پسران ذکور ایرانی میخواهند بدانند که چگونه بدون آزمون ورودی به دانشگاه وارد شوند و چگونه آزمون وارد دانشگاه شوند؟ همه افراد مشمولی که دانشگاه قبول شده اند میتوانند مقطع لاتر ادامه تحصیل بدهند به شرطی که فاقد غیبت شند. همچنین مورد قبولی افراد دانشگاه های بدون آزمون و آزمون میتوان گفت که اگر مشمولان پس از فارغ التحصیلی غیبت نخورده شند، ادامه تحصیل مقاطع لاتر مشکلی برایشان ندارد.

خدمت سرزی امری مقدس برای افرادی است که به سن مشمولیت رسیده اند. بیشتر مشمولین برای رهایی از سرزی به دنل معافیت هایی چون: معافیت تحصیلی میگردند. واقع معافیت تحصیلی نوعی از معافیت های موقت میشد که فرد یافت آن مدت خدمت سرزی را به خیر می اندازد. پذیرش مشمولین متقاضی ادامه تحصیل دانشگاه ها یکی از مواردی است که هر ساله مخاطن زیادی دارد. اما برای آنکه مشمول بتواند راحت تر مراحل ادامه تحصیلی دانشگاه را طی کند ید اطلاعات کافی این ره را بدست آورد.

متقاضیانی که دانشگاه قبول شده اند اگر قبل از اینکه ثبت نام کنند وارد غیبت شوند یستی به پلیس +۱۰ رجوع کرده و تکلیف سرزی خود را مشخص کنند. اما آنها میتوانند حداکثر یکر مهلت خدمت سرزی را تمدید کرده و چه دانشگاه های آزمون و بدون آزمون ادامه تحصیل داده و بدون غیبت وارد دانشگاه میشوند. سپس بعد از فارغ التحصیلی برای اعزام به خدمت سرزی اقدام کنند. این متقاضیان پس از ثبت نام دانشگاه، برگه ثبت نام را به پلیس +۱۰ برده و سپس گواهی معافیت تحصیلی یافت میکند به تحصیل خود دانشگاه ادامه دهد.

افرادی که هر یک از دانشگاه های بدون کنکور قبول شده اند. چنانچه دانشگاه هایی که مورد یید وزارت علوم مانند: دانشگاه های آزاد، علمی وکاربردی و غیره قبول شده شند معافیت تحصیلی به آنها تعلق می گیرد. این را هم بدانید که برای سازمان نظام وظیفه مهم نیست که دانشگاه های بدون کنکور و کنکور قبول شده شید. به علت آنکه هر ساله تغییراتی نظام وظیفه انجام میشود و آگاهی از قوانین خدمت بسیار ضروری است. شما عزیزان میتوانید برای دستیابی به اطلاعات مورد نظر خود ره پذیرش مشمولین متقاضی ادامه تحصیل دانشگاه ها مشاوره نظام وظیفه آویژه .

ست است که مشکلات نظام وظیفه را می شود کارشناسان مجرب میان گذاشت. اما یافت مشاوره مورد برخی از مشکلات حوزه معافیت تحصیلی بسیار ضروری تر است و یافتن راه حل برای آنها نیاز به خدمات حرفه ای تری دارد. هنگامی که حس کردید مورد مسائل نظام وظیفه به کمک نیاز دارید حتما مشاورانی را انتخاب کنید که دانش، مهارت، صلاحیت علمی و حرفه ای کافی برای حل مشکل شما را داشته شند. کارشناسان مرکز مشاوره آویژه نیز تلاش می کنند توجه به موقعیت و مشکلات شما زمینه معافیت تحصیلی اولا برآوردی واقعی از نیازها و مشکلات شما داشته شند و دوماً شما را بهترین راه و روش به نتیجه دلخواه شما برسانند.

زمانی که شما مسائل مربوط به معافیت تحصیلی به مشکل برمیخورید هدف ما تعیین تکلیف و تحمیل کردن یک راه حل خاص به شما نیست بلکه هدف ما مرکز مشاوره آویژه این است که شما را زمینه ای که به دسر افده اید آموزش دهند و راهنمایی کنند. از نظر ما بهترین راهکارها زمانی بدست می آید که مراجعان بتوانند اطلاعات جامعی مورد مشکل خود بدست آورند. این حین آنها می توانند دید جامع تری از مشکلات خود بدست آورند و نتیجه تصمیم آنها از روی آمادگی خواهد بود. سخن آخر اینکه ما سایت خود سعی کرده ایم اطلاعات مفیدی مورد مشکلات شما گردآوری کنیم. شما می توانید آنها را جهت آگاهی بیشتر مطالعه کنید.

خدمات مشاوره نظام وظیفه آویژه:

کسری خدمت: صورت داشتن یکسری شرایط می توانید از کسری خدمت استفاده نمایید. کسری خدمت سرزی شامل:

  • کسری فرزندان ایثارگران و رزمندگان
  • کسری خدمت جبهه پ
  • کسری خدمت مناطق بد آب و هوا
  • کسری بسیج
  • کسری خدمت نخبگان
  • کسری خدمت مهلین
  • پروژه های کسری خدمت می شد.

مشمولان خدمت سرزی می توانند داشتن شرایط از انواع کسری خدمت استفاده کنند.

انواع معافیت های سرزی: معافیت های نظام وظیفه شامل:

  • معافیت تحصیلی
  • معافیت پزشکی
  • معافیت کفالت
  • معافیت ایثارگری
  • معافیت موقت
  • معافیت دائم
  • معاف از رزم
  • و غیره می شد.

افراد طبق شرایطی که دارند می توانند از هر یک از انواع معافیت های سرزی استفاده نمایند.

  • نحوه یافت امریه:

افراد مشمولی که می خواهند برای یافت امریه خدمت سرزی اقدام نمایند؛ ید از مراحل و شرایط آن کاملا اطلاع داشته شند بتوانند از این فرصت استفاده نمایند. برای یافت امریه سرزی ید رشته تحصیلی ن سازمانی که می خواهید امریه بگیرید، متناسب شد. مقطع تحصیلی فرد بسته به سازمان مورد نظر از دیپلم دکتری را شامل می شود. از جمله مواردی که گرفتن امریه بسیار مهم است، نداشتن غیبت می شد.

  • اعزام به خدمت:

هر فرد ذکور ایرانی وقتی به سن ۱۸ سالگی تمام می رسد، مشمول قانون خدمت وظیفه قرار می گیرد. فرد این موقعیت ید برای اعزام به خدمت سرزی آماده شود. فرد مشمول ید اقدام به یافت دفترچه خدمت وظیفه از دفاتر خدماتی نماید. همچنین خواست خود را سامانه انجام دهد. بعضی از مشولین نیز به جای اعزام به خدمت از انواع معافیت ها و کسری های خدمت سرزی استفاده می نمایند.

  • قوانین نظام وظیفه خدمت سرزی:

طبق قانون سن مشمولیت بین ۱۸ ۵۰ سالگی است ولی ز هم برخی شرایط ممکن است بر حسب ضرورت به ۶۰ سالگی هم برسد. مطابق قوانین نظام وظیفه، مدت خدمت مشمولین مناطق عادی و نظامی ۲۱ ماه است و برای مشمولینی که سازمان ها و ارگان های غیرنظامی خدمت می کنند، ۲۴ است. از آنجا که قوانین وظیفه عمومی دائماً حال تغییر و تحول است، افراد ید از قوانین بروز و تغییر یافته اطلاع داشته شند. شاید بتوانند از امتیازات مربوط به گرفتن انواع معافیت های سرزی، کسری خدمت، امریه و غیره استفاده کنند.

  • خروج از کشور:

افرادی که به سن مشمولیت نرسیده اند برای خروج از کشور مشکلی ندارند و نیاز به گرفتن مجوزی نمی شد؛ اما فردی که به سن مشمولیت رسیده است حداکثر ۱ سال بعد از ترک تحصیل، اخراج یا فراغت از تحصیل ید خود را به وظیفه عمومی معرفی نماید. دانش آموزان یا دانشجویانی که معافیت سرزی دارند خروج از کشور از سوی وظیفه عمومی هیچگونه ممنوعیتی ندارند. مشمولان جهت سفرهای زیارتی، علمی، غیرزیارتی، کاری، مطالعاتی، ورزشی، ماموریتی و … ید جهت خروج از کشور از وثیقه استفاده نمایند.

  • مشمولین خدمت:

افرادی مشمولی که به سن اعزام به خدمت رسیده اند یا برای خدمت سرزی اعزام می شوند یا اینکه مشمول غیبت می شوند. گاهی مشمولین بر اثر ناآگاهی وارد دوره غیبت می شوند؛ بنابراین اطلاع از قوانین اعزام به خدمت خیلی ضروری می شد. گاهی اوقات وجود اینکه فرد وارد دوره غیبت می شود اما می تواند استفاده از شرایطی از غیبت موجه استفاده نماید.

  • توجیه غیبت:

شرایطی مثل: داشتن بیماری، حوادثی که عث صدمات جسمی و روانی فرد مشمول شده و مانع اعزام به خدمت او شده است، بستری شدن بیمارسن بر اثر بیماری، فوت کردن یکی از اعضای جه یک خانواده مشمول، مشکلات اداری ایجاد شده دفترچه اعزام به خدمت فرد. اینها میتواند موجب توجیه غیبت مشمول شود. برخی مشمولین هم خواست تمدید و یا تعجیل خدمت را دارند که بر اساس ارائه مدارک این اقدام یکر برای فرد انجام می شود. اگر غیبت موجه نشد، فرار از خدمت محسوب می شود.

قوانین پذیرش مشمولین متقاضی ادامه تحصیل دانشگاه ها چگونه است؟

مشاوره نظام وظیفه آویژه

منبع:لینک منبع


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۸ دی ۱۳۹۸ساعت: ۰۹:۴۲:۴۷ توسط:مشاور موضوع: نظرات (0)